سیستم اعلام حریق زیمنس

سیستم اعلام حریق زیمنس

شرکت اردال با پشتیبانی تامین کنندگان معتبر بین المللی هم چون شرکت زیمنس (SIEMENS) در زمینه سیستم های اعلام حریق و اطفاء گازی توانسته است در طول بیش از 27 سال سابقه فعالیت خود، به جایگاه معتبر و برتری در بازار دست یابد. این یکی از چندین رشته فعالیت شرکت اردال می باشد و انواع مختلفی از سیستم های اعلام حریق را ارائه می دارد که در این جا می خواهیم به سیستم اعلام حریق زیمنس این شرکت بپردازیم.

این سیستم های اعلام حریق دارای چندین حسگر و فناوری بروزی می باشند که سرعت عمل و ضریب تشخیص بسیار بادقتی در شرایط حریق و آتش سوزی دارند. این امر موجب می شود تا آتش نشان ها و نیروهای فنی عزیز بتوانند در اسرع وقت و به طور بهینه به اطفای حریق کمک کنند. از این رو می توان این سیستم اعلام حریق را یک سرمایه گذاری بزرگ دانست.

سیستم اعلام حریق زیمنس چه مزایایی دارد؟

  • سرعت فوق العاده بالا: این سیستم اعلام حریق به دلیل وجود سنسورها و دتکتورها می تواند حرارت و دمای محیط را زیر نظر بگیرد و زمانی که دود یا تغییری در دمای محیط را تشخیص داد و یا احساس کرد گازهای سمی مثل مونوکسید کربن در محیط منتشر شده است، سیگنال خطر آتش سوزی را به کنترل پنل ارسال می کند. در نهایت تجهیزات اعلام حریق فعال می شوند، از جمله آژیر، فلاشر و ترکیبی از این دو.
  • استاندارد: این سیستم به خوبی می تواند نیازهای مصرف کننده را برطرف نماید و هم چنین دارای تمامی گزینه هایی است که یک سیستم اعلام حریق با کیفیت باید داشته باشد. از این رو می توان سیستم اعلام حریق زیمنس را مطابق با استانداردهای جهانی دانست.
  • کیفیت بالا: این کیفیت در ایجاد امنیت ساختمان و حفاظت از جان و مال ساکنین به وسیله عملکرد سریع و دقت بالا خلاصه می شود. این کیفیت قابل توجه این سیستم است که موجب می گردد تا همه چیز در محیط تحت کنترل قرار داشته باشد.
پمپ آتش نشانی عمودی توربینی
مشاهده

انواع سیستم اعلام حریق زیمنس

شرکت اردال دو نوع سیستم اعلام حریق زیمنس (SIEMENS) را به مشتریان عزیز ارائه می کند:

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

در این جا محل دقیق آتش نشان داده می شود. حتی این امکان وجود دارد که به شما بگوید در کدام طبقه و واحد حریق رخ داده است. از این رو سرعت عمل مهار آتش دقیقا در مکانی که بروز کرده است، بالا می رود.

 سیستم اعلام حریق متعارف زمینس

در این جا سیستم اعلام حریق بخش ها یا واحدهای مشخصی را تحت کنترل دارد و زمانی که آتش سوزی رخ می دهد، تنها آن قسمت و محدوده حریق را به شما می گوید. اما باز هم کیفیت این نوع سیستم زیمنس بسیار بالا است و در اعلام حریق عملکرد بسیار خوبی دارد.

قیمت سیستم اعلام حریق زمینس

در ابتدا باید مواردی هم چون نیازهای اولیه خودتان مانند بودجه و هدف، هم چنین ویژگی های مکانی از جمله متراژ و غیره را در نظر بگیرید. از سوی دیگر، این که کدام یک از سیستم اعلام حریق زمین آدرس پذیر و متعارف را انتخاب کنید روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. برای اطلاع از قیمت دقیق این سیستم اعلام حریق با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا بتوانید مقرون به صرفه ترین گزینه روی میز را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =