سیستم آدرس پذیر زیمنس

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

یکی از ضروری ترین تجهیزات برای هر مکانی به منظور آگاهی سریع از ایجاد شدن حریق، سیستم های اعلام حریق می باشند. در واقع به وسیله ی آنها در زمان ایجاد حریق در صورت متوجه شدن مشکل می توان در دقایق ابتدایی، حریق را اطفاء کرد و از گسترش آن تا حد امکان جلوگیری کرد. با توجه به اینکه امروزه سیستم و تجهیزات اعلام حریق در برندها و مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسند، باید برندی را انتخاب کرد که سیستم اعلام حریق آن در اعلام و تشخیص آتش سوزی به خوبی عمل کند تا بتواند در اطفاء حریق نقش موثری را ایفا نماید. برند زیمنس یکی از برندهایی است که تجهیزات اعلام حریق تولید می کند. از یکی از انواع سیستم های اعلام حریق می توان به سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس اشاره کرد.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس چیست؟

یی از انواع سیستم های اعلام حریق برند زیمنس، سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس می باشد که عملکرد آن به گونه ای می باشد که می تواند به طور دقیق محل آتش سوزی را به شما نشان دهد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن مکان آتش سوزی را پیدا نمایید و اقدام به اطفاء حریق کنید.

مزایای استفاده از سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

استفاده از سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس، از مزایای زیادی برخوردار می باشد که از برخی از آنها می توان به برخورداری از تکنولوژی ASA به منظور تغییر میزان حساسیت برای جلوگیری از آلارم های اشتباه، برخورداری از میزان پوشش دهی به شعاع 90 متر در یک طبقه و پوشش دهی تا 5 طبقه به شعاع 60 متر و داشتن قابلیت تشخیص گاز مونوکسید کربن اشاره کرد.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس را می توان در شکل های گوناگونی خریداری کرد برای نمونه تعدادی از آنها عبارتند از:

پنل آدرس پذیر

شستی آدرس پذیر

دتکتور آدرس پذیر

آژیر و فلشر آدرس پذیرپنل آدرس پذیردتکتور آدرس پذیرشستی آدرس پذیرماژول آدرس پذیر