سیستم متعارف زیمنس

سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس

با توجه به بالا بودن میزان اهمیت اطفاء حریق، امروزه تجهیزات و محصولات گوناگونی تولید می شوند تا بتوان به وسیله ی آنها از وقوع آتش سوزی اطلاع یافت و بتوان در سریع ترین زمان از گسترش آتش سوزی جلوگیری کرد و آتس سوزی را مهار نمود. یکی از انواع سیستم های اعلام حریق که امروزه بسیار مورد استفاره قرار می گیرد، سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب یک سیستم اعلام حریق، به کیفیت محصولات برند مورد نظر دقت نمایید تا بتواند به درستی وقوع آتش سوزی را تشخیص دهد.

سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس چیست؟

سیستم های اعلام حریق گوناگون و در برندهای مختلف وجود دارند که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را داشته و هر کدام از آنها کیفیت مختلفی دارند. یکی از انواع این سیستم ها، سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس می باشد. سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس می تواند به وسیله ی تجهیزات مختلفی مانند، دتکتور حرارتی، آژیز، شستی، فلاشر و … منطقه ای را که آتش سوزی در آن قسمت رخ داده است را مشخص نماید.

کاربردهای سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس

سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس کاربردهای متنوعی دارد و از آن می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد. از برخی از مکان هایی که در آنها می توان از این سیستم اعلام حریق استفاده کرد می توان به محیط های غیر صنعتی و محیط هایی که کوچک هستند و در آنها به طور روزانه جمعیت زیادی رفت و آمد نمی کنند، استفاده کرد.

اجزای تشکیل دهنده یک سیستم اعلام حریق متعارف زیمنس

این سیستم اجزای مختلفی را شامل می شود که با همکاری یکدیگر می توانند منطقه ی وقوع آتش سوزی را تشخیص دهند. از تعدادی از اجزای این سیستم می توان به دتکتور متعارف، شستی متعارف، آژیر و فلاشر متعارف اشاره کرد.