سیستم اسپرینکلر سیلابی

سیستم اسپرینکلر سیلابی یکی از پرکاربردترین سیستم‌های اطفای حریق محسوب‌ می‌شود که‌ می‌تواند روی کنترل و اطفای حریق نقش بسزایی داشته باشد. این سیستم بر اساس آب کار‌ می‌کند که در پشت یک شیر الکتریکی قرار‌ می‌گیرد.نام دیگر این سیستم اسپرینکلر دلوج ولو است به این معنی که آب این سیستم به وسیله دتکتور دودی و حرارتی آزاد‌ می‌شود.

شرکت بزرگ اردال با سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی، تهیه و تامین، نصب و راه اندازی، گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی انواع سیستم‌های اطفای حریق و پمپ‌های آتشنشانی و با تجربه اجرای بیش از 1000 پروژه در نقاط مختلف کشور آماده است تا این سیستم اسپرینکلر سیلابی را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.

خرید سیستم اسپرینکلر سیلابی

شباهت این سیستم به سیستم پیش عملگر بسیار زیاد است اما تنها تفاوتی که وجود دارد این است که دهانه‌های نازل‌ها باز هستند.

لازم به ذکر است که در این سیستم برخلاف سیستم‌ اسپرینکلر معمولی که حباب در اثر حرارت بالای حریق‌ می‌شکند و سپس آب آزاد‌ می‌شود، آب  از نازل‌های بدون هیچ مانعی خارج‌ می‌گردد و به همین دلیل است که به آن اسپرینکلر سیلابی‌ می‌گویند. سرعت انتقال و حجم آب بالای این سیستم به شدت قابل توجه و چشمگیر است.

فروش سیستم اسپرینکلر سیلابی

سیستم اسپرینکلر سیلابی بیشتر برای نیروگاه‌ها و مکان‌های خطرناک و هر جایی که باید به سرعت اطفای حریق انجام شود، به کار‌ می‌رود.

اشاره به این نکته نیز الزامی است که هنگام عمل کردن این سیستم، از نازل تمامی اسپرینکلر‌ها آب خارج‌ می‌شود.

سیستم اطفاء حریق نیتروژن (IG-100)
مشاهده

نحوه عملکرد این سیستم هم به این ترتیب است که شیر دلوج به عنوان شیر کنترل اتوماتیک در این جا وجود دارد. این شیر همیشه در حالت آماده باش است چرا که آب با فشار در پشت یک محفظه به وسیله یک دیافراگم محصور شده است.

این آب تحت فشار به محفظه دیافراگمی شیر دلوج، ایستگاه کنترل دستی و هم چنین شیر سلونوئید ارتباط دارد.

سپس دتکتور گرمایی متوجه وقوع حریق‌ می‌شود و به کنترل پنل سیگنال ارسال‌ می‌کند و به این ترتیب شیر سلونوئید باز‌ می‌شود و در نهایت شیر آب را به سمت محفظه دیافراگم آزاد‌ می‌کند. در آخر آب از نازل‌های اسپرینکلر خارج شده و در محیط منتشر‌ می‌شود.

قیمت سیستم اسپرینکلر سیلابی

از اسپرینکلر سیلابی در مکان هایی به کار‌ می‌رود که احتمال گسترش حریق و آتش سوزی و خطرهای جانی وجود دارد. هم چنین این امکان وجود دارد که آلارم مکانیکی را فعال کرد و آن را به این سیستم اعلام حریق متصل نمود. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت این سیستم اطفا حریق پر طرفدار با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =